Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Wedstrijdverslag

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Real return of the Bouwfraude
 Bericht Geplaatst: za feb 27, 2010 11:16 pm 

Zo, mensen gaat er maar eens goed voor zitten want er is belangrijk nieuws.
Na een paar weken rust te hebben gehad(wat nodig was) moesten we gister voor den beker gooien.
Na het materiaal pech van de vorige x voelde ik mij verplicht om toch voor een andere paar darts te kiezen.
Het idee van Danny had ik nog even in overweging genomen, maar was bang dat er dan teveel punten weggesnoept zouden worden.

Hyves wordt goed gelezen en daar maak ik me toch wel een beetje zorgen om.
Het was gister volle bak bij de schoen en dat was lang geleden. Sommige stonden wel een pijltje te gooien maar ik denk dat ze stiekum de wedstrijd en tactiek wilde bekijken.
Ik vermoed dan ook dat Alex dit heeft geweten want hij had er zich ook naar gekleed. Echt waar hij is de netst geklede darter die de geschiedenis heeft gekend.
De welness heeft Danny ook goed gedaan en straalde dan ook een positieve aura uit.
Nog allemaal in de olie van carnaval moest er toch een pijltje gegooid gaan worden.

Na vannacht verjaard te zijn mocht de inmiddels oude rot in het vak de spits af bijten.
Senior Alex slaagde erin om de 1e partij met 3-1 winnend af te sluiten wat best knap is gezien zijn leeftijd. Want ja je wordt grijs hebt last van haar uitval en ook is mij ten ore gekomen dat zijn zak is gaan hangen wat natuurlijk uiterst triest verhaal is.
Namens het team sterkte daarmee!!
Als 2e mocht ik zelf gooien en normaliter heeft dat meestal geen goede afloop gezien het feit dat ik nog geen single heb gewonnen dit jaar.
Affin met m´n nieuwe Fitton pijlen kon ik daar eindelijk eens verandering in brengen. Met een 3- 0 overwinning bracht ik de stand naar 2- o.

Tijd voor de Mentalist de heer Danny van Dongen. The master of dart kwam een beetje zweverig over, sprak netjes met 2 woorden en bemoeide zich nergens mee wat best opvallend was voor iemand die altijd het hoogste woord heeft. Met een gniepig lachje en een twinkeling in zijn ogen bracht hij de stand naar 3-0. Ben toch wel benieuwd wat ze in zón welness center met je uitvreten of ben je lid geworden van een sekte?
Aangezien darten een sport is voor volwassenen was het wel jammer dat Marvin als enigste zijn clubpas moest vertonen omdat er getwijfeld werd aan zijn leeftijd. Nee, niet alleen omdat hij zo klein is maar ook omdat het vermoeden bestond dat Marvin op de fiets van zijn moeder naar de schoen was gekomen wat de zaak toch wel verdacht maakte.
Na enig beraad mocht de wedstrijd dan toch verder en met wederom een 3-1 winst werd de stand na 4-0 gebracht.

Samen met Mark verder in de dubbels dit omdat Alex het fysiek niet meer aan kon wat begrijpelijk is gezien de leeftijd. Bij winst was de wedstrijd binnen en als captin heb ik deze taak volbracht met een schitterende uitworp van 50 punten.
Nu kon het niet meer kapot en stillentjes aan begon men te denken aan een 9-0 overwinning. Best een moeilijke opgave wetend dat 200 man staan mee te kijken, maar wederom wistenm Danny en marvin zich staande te houden met een knappe 3-0 en 3-1 overwinning.
Hoe dichter je bij de magische 9 komt des te meer druk ga je voelen en verdomme ja hoor 1-0 achter.
Het zou toch niet waar zijn he dat je het in de eenalaatste ronde het gaat weggeven. Danny die voor het eerst van zich liet horen was genoeg om de partij toch winnend af te sluiten.

Nee, dan is het nog niet over want er moet nog een bierronde gegooid worden. En het begin daarvan was genoeg aanleiding om te verliezen. Verdwaalde darts konden alleen maar landen in een hoge triple en dan kom je al heel snel op achterstand.
Maar de tegenstander maakte een fout door op de helft zich al rijk te rekenen met het biertje wat ze dan van ons zouden krijgen. Zo rond de 500 punten kantelde de wedstrijd en vlogen we rechtstreeks op de finish af. Nee, niet Marvin maar Mark trok ons over de eindstreep wat resulteerde in een gezamelijke vreugde dans. Een unicum en een mijlpaal in een.
Met maar 4 legs tegen een overwinning behaald van 9-0.
Ik zag zelfs een traantje bij Danny in zijn ogen afvragend of hij dit team wel moet verlaten.

Het feestje ging nog tot diep in de nacht door en na al dit gezever ben ik wel toe biertje. Ga zo lekker achterover liggen met m´n ogen dicht de wedstrijd nog een x bekijken, nieuwe tactiek bepalen om zo de beker te bemachtigen.
Leden bedankt voor uwe inzet het was top.

Gegroet Darthvader

Profiel E-mail  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Forumoverzicht » Wedstrijdverslag